1.

Developing a Model of the Impact of Service Quality, Brand’s Social Identity and Attachment to the Team on the Loyalty of Football Fans

دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 2019، صفحه 25-44
Ali Benesbordi؛ Mohsen Esmaeili

2.

Relationship between Environmental and Quantitative Features and Service Quality with Customer Satisfaction at the Sports Venues of the 5th District of Tehran

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 دی 1399
shahab bahrami

3.

ارائه یک روش ترکیبی از مدل سروکوال و تحلیل پوششی داده در رتبه بندی کیفیت خدمات

دوره 16، شماره 48، بهار 1397، صفحه 153-181
علیرضا علی نژاد

4.

ارائه مدل ترکیبی پیشنهادی کیفیت خدمات (سروکوال) و تجزیه و تحلیل شبکه ای برای رتبه بندی موسسات ارائه دهنده خدمات: مطالعه موردی موسسات ارائه دهنده بیمه تحت نظر بیمه مرکزی

دوره 2، شماره 5، تابستان 1383، صفحه 1-26
احمد جعفر نژاد؛ حسن رحیمی

5.

ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی استان خوزستان نسبت به کیفیت خدمات بر اساس الگوی کانو- لایب‌کوال

دوره 4، شماره 13، زمستان 1396، صفحه 51-84
لیلا بذرکار؛ فریبا نظری

6.

ارزیابی فناوری‌های خودکاربری بر مبنای شاخص‌های استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 شهریور 1399
بهنام گلشاهی؛ ناهید درستکار احمدی؛ ناهید صادقی

7.

ارزیابی فناوری‌های خودکاربری بر مبنای شاخص‌های استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی

دوره 9، شماره 34، زمستان 1399
بهنام گلشاهی؛ ناهید درستکار احمدی؛ ناهید صادقی

8.

الگوی اثرگذاری حمایت سازمانی ادراک‌شده

دوره 28، شماره 91، بهار 1398، صفحه 87-118
سید علی اکبر افجۀ؛ مهدی یزدان شناس؛ فاطمه زرگران خوزانی

9.

اولویت بندی سرمایه گذاری درشرکتهای خدمات مسافرتی

دوره 7، شماره 20، زمستان 1391، صفحه 117-139
محمدتقی تقوی فرد؛ عباس سقایی؛ علی اکبر دانشمندی

10.

اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان

دوره 8، شماره 22، تابستان 1392، صفحه 7-30
اکبر پور فرج؛ محمد رضا صالحی پور

11.

اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک‌ها با استفاده از سیستم فازی

دوره 13، شماره 48، بهار 1392، صفحه 29-47
فتحیه مقدادیان؛ محمد لشکری؛ سید علیرضا داودی

12.

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتار های شهروندی و تعهد سازمانی

دوره 23، شماره 76، زمستان 1393، صفحه 81-116
علی صفری؛ فائزه رادی

13.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر

دوره 2، شماره 6، پاییز 1392، صفحه 19-38
فرزانه مظلومی سوینی؛ اکبر جابری؛ مهدی مرادی؛ جواد خزائی پول

14.

بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس با نقش میانجی یادگیری زدایی سازمانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 آذر 1399
مهرداد ناصرپور؛ محسن عارف نژاد؛ هادی تقوی؛ میترا زارع نعمتی

15.

برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی

دوره 10، شماره 31، پاییز 1394، صفحه 41-69
محسن اکبری؛ میلاد هوشمند چایجانی؛ حسن معتمد

16.

بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (پیمایشی بر مبنای مدل کیفیت خدمات)

دوره 2، شماره 5، تابستان 1383، صفحه 53-84
کامران فیضی؛ سعید تاتاری

17.

تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری

دوره 12، شماره 40، زمستان 1396، صفحه 1-20
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امید سلیمان زاده؛ وحیدرضا شاهمیرزایی

18.

تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی

دوره 15، شماره 49، بهار 1399، صفحه 151-179
محمد تقی طغرایی؛ زاهد شفیعی؛ مهناز دوستی ایرانی

19.

رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد

دوره 8، شماره 7، بهار 1398، صفحه 19-44
فرزانه فاتح؛ سعید آهار؛ فرزانه مرادپور؛ مسعود سلیمانی

20.

سنجش کیفیت خدمات تعاونی‌های تولید روستایی شهرستان اردبیل به روش سروکوال

دوره 9، شماره 30، بهار 1396، صفحه 1-31
اصغر باقری؛ نیر امامی؛ مهناز محمدزاده نصرآبادی

21.

سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد)

دوره 12، شماره 39، پاییز 1396، صفحه 1-26
میرمحمد اسعدی؛ عادل آذر؛ سیدعلی نقوی

22.

عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری

دوره 14، شماره 45، بهار 1398، صفحه 167-192
محبوبه عرب؛ میثم شیر خدایی؛ فاطمه علی گلی فیرزوجایی

23.

کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز 

دوره 7، شماره 20، زمستان 1391، صفحه 1-29
مهدی حقیقی کفاش؛ حامد باقری

24.

ماهیت کیفیت خدمات

دوره 1، شماره 3، زمستان 1382، صفحه 57-77
حسین کاویانی

25.

مدلی برای اندازه گیری کمی کیفیت خدمات

دوره 1، شماره 3، زمستان 1382، صفحه 39-56
حمید ضرغام

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.